X-Men
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


X-Men: Wojna Trwa Wiecznie
 

IndeksPortalLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Zasady panujące w świecie Gry oraz jej Mechanika

Go down 
AutorWiadomość
Revan
Admin
Revan


Liczba postów : 106
Age : 32
Nazwa : Eric Johnson \"Revan\"
Registration date : 02/08/2008

Karta Postaci
Level: 1
PŻ (punkty życia):
Zasady panujące w świecie Gry oraz jej Mechanika Left_bar_bleue40/40Zasady panujące w świecie Gry oraz jej Mechanika Empty_bar_bleue  (40/40)
PE (punkty energii):
Zasady panujące w świecie Gry oraz jej Mechanika Left_bar_bleue50/50Zasady panujące w świecie Gry oraz jej Mechanika Empty_bar_bleue  (50/50)

Zasady panujące w świecie Gry oraz jej Mechanika Empty
PisanieTemat: Zasady panujące w świecie Gry oraz jej Mechanika   Zasady panujące w świecie Gry oraz jej Mechanika I_icon_minitimeCzw Gru 25, 2008 10:02 pm

Zasady Świata Gry

1. Wasza postac:
- było by miło gdyby wasz nick był imieniem lub pseudonimem waszej stworzonej postaci (jednak nie jest to konieczne)
- imię postaci powinno byc zgodne z jej narodowością (osoba z Angielskiej rodziny nie nazywa się po Rumuńsku)
- postaci mają swobodę w przemieszczaniu się pomiędzy tematami w danej lokacji (np. po akademii Xaviera), jednak przemieszczanie się pomiędzy kategoriami (np. z rezydencji Xaviera do miasta) zajmuje 10 minut realnego czasu
- należy odgrywac postac zgodnie z założeniami jakie zaznaczyło się w Karcie Postaci

2. Opisy statystyk:
- kondycja - określa ilośc PŻ oraz powiększa działanie apteczek o tę właśnie wartośc (np. podstawowe leczenie z apteczki 50 a my mamy kondycji 20 leczy nam 70 HP [50+20] )
- skupienie - określa ilośc PE oraz ilośc obrażeń zadawanych w atakach psychicznych (np. podstawowa wartośc ataku 100, mamy 25 skupienia zadajemy 125 obr [100+25] )
- siła - określa współczynniki ATK oraz OBR, określa również ilośc obrażeń w zadawanych atakach (od mutacji) walki bezpośredniej
- prędkośc - określa ilośc możliwych akcji (PA) wykonanych w swojej turze [1 cyfra], początkowa wartośc 10, jeżeli damy tam 10 pkt będzie się równac 20 czyli mamy 2 ruchy np. blok i wykonanie ataku
- - punkty życia czyli jak długo twoja postac może walczyc, liczymy je ze wzoru kondycja *10
- PE - punkty energii, dzięki nim używasz ataków które pochodzą od mutacji, liczymy je ze wzoru skupienie *10
- PA - punkty akcji (ustala je się z prędkości) od nich zależy ile czynności wykonasz w swojej turze [1 cyfra] np. masz 26 prędkości czyli pierwsza cyfra '2' masz 2 ruchy (blok i atak, 2 ataki, leczenie i atak; istnieje wiele kombinacji)

3. Mechanika, czyli jak atakujemy, bronimy się:
- Jak obliczamy współczynniki ataku (ATK) oraz obrony (OBR)
ATK = siła
OBR = (siła + kondycja) :2 [wynik może wyjśc po przecinku, więc zawsze zaokrąglamy w górę]
- Zwykły Atak współczynnik ATK, koszt 1PA
- Silny Atak współczynnik ATK + prędkośc, koszt 3PA
- Obrona współczynnik OBR, koszt 2PA
*atak przeciwnika wynosi 20 a nasza obrona 19 czyli otrzymujemy obrażenia równe 1 (blokowac można tylko ataki z tego działu)

4. Krótka Historia, czyli realia świata:
W tajnej bazie wojskowej, wyprodukowano miksturę nazwaną "nadzieja ludzkości". Ma ona zapobiegac mutacji i niszczyc gen X. Każdy mutant miał prawo zdecydowac o tym czy chce się poddac kuracji. Jednak została ona użyta jako broń.
Mutanci którzy oddali się woli Magneta atakująbazy wojskowe i niszczą zbiorniki z "nadzieją ludzkości".
Morlokowie zaczęłi się ukrywac w coraz to bardziej odległych czeluściach kanałów do których nikt nie ma dostępu.
Samotnicy starają się jeszcze dokładniej ukryc swą toższamośc aby nie zaczęto na nich polowac.
Akademia X działa jak działała, nadal szkoli mutantów. Jednak Profesor X zdaje się dostrzegac to co nieuniknione, wielka wojna między mutantami i ludźmi nastąpi już wkrótce ...

5. Początek gry i levelowanie:
- Na początek mamy do rozdysponowania 10 pkt w nasze statystyku które wygladają tak
siła - 0
prędkośc - 10 (gdyż 1 cyfra oznacza ilośc PA musi miec ona 10)
kondycja - 0
skupienie - 0
- Levelowanie, czyli zdobywanie doświadczenia. Za każdy otrzymany lvl dostajemy 4 pkt do rozdysponowania w swoje statystyki.
- Zdobywanie lvl jest dośc proste wystarczy trenowac oraz wykonywac zadania wyznaczone przez dowódców waszych kast.

5.1 LVL czyli kiedy osiągnę następny ?
- Na tym forum jak i pewnie wielu innych jest system Exp, czyli potrzeba nam odpowiedniej ilości doświadczenia aby kolejny lvl osiągnąc. Na początku licznik wynosi 0/50 Exp. Przy każdym kolejnym lvl wartośc ta zeruje się i powiększa o 50 czyli 0/50 przy następnym lvl 0/100 itd.
- Każdy nobek który będzie tworzony na misjach ma określoną wartośc Exp'a jaką otrzymamy.
- Może dojśc także do pojedynku pomiędzy Userami.
*Jeżeli wygrywamy mnożymy lvl pokonanego razy 50 np. 5 lvl * 50 = 250 exp'a
*Jeżeli przegramy mnożymy lvl wygranego razy 20 np. 5 lvl * 20 = 100 Exp'a (przegrani także dostają gdyż nawet przegrywając czegoś się uczymy)
- Za każdy lvl otrzymujemy 1 pkt skilla. Te punkty wydajemy na nowe ataki. Jednak nie każdy atak będzie potrzebował 1 skill point, mogą potrzebowac 5 lub więcej więc te punkty mozna sobie gromadzic aby po pewnym czasie zdobyc nowe lepsze moce.
- Na początku mamy lvl 0 więc exp mnożymy *1 tak jak przy 1 lvl

- na 1 lvl potrzebujemy 50Expa czyli mamy 0/50 na drugi 100 czyli mamy 0/100 (po osiągnięciu 1 lvl)

6. Sprawy odnośnie mutacji:
- Każda mutacja bez względu na jej sposób, posiada 3 poziomy:
* poziom podstawowy: jest to posiadanie podstawowych mocy umiejętności z zakresu swojej mutacji (posiadany od 0 lvl)
* poziom Alpha: już jakiś czas używamy swych mocy i potrafimy z nimi robic coraz to nowe rzeczy, jednak wiele nam brakuje do perfekcji (posiadane od 25 lvl)
* poziom Omega: mistrzowsko opanowalismy władanie naszą kategorią mocy, co nie przeszkadza nam w dalszym jej udoskonalaniu (60 lvl + ???) [ otórz nie każdy może zostac mistrzem mutantów]
- Poza technikami przedstawionymi w odpowiednim dziale można tworzyc własne techniki udoskanalające swoje umiejętności bojowe (takie moce przed zamieszczeniem konsultujemy z adminem)

7. Sektor Misji:
- Sektor misji służy do odgrywania przygód. Otóz np. Bractwo napada na jakąś bazę a xmeni mają udaremnic ten atak. Więc w Sektorze Misji tworzymy całą bazę wojskową oraz otaczającą ją tereny. W tak przygotowanym dziale obie te grupy penetrują bazę aż dojdzie do konfrontacji [opisane wydarzenia są czysto teoretyczne]
Powrót do góry Go down
http://proba.formyjob.net
 
Zasady panujące w świecie Gry oraz jej Mechanika
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
X-Men :: Regulamin, Zasady i wszystko co potrzebne do rozpoczęcia Gry :: Regulamin oraz Zasady-
Skocz do: